Info

Urban Choreography er en fri stilarter, der er koreograferet og henter inspiration fra forskellige hip hop stilarter. Koreografierne er en blanding af bløde og kontrolleret bevægelser og er inspireret af anderkendte koreografer og danser, som man ser i London, LA og Paris. På et Urban Choreography hold, kan du møde meget vidt forskellige koreografier alt efter underviserens fortolkning og smag. Det kan være en meget “hip hop” koreografi eller en meget “girly/feminine” koreografi. Mange af underviserne fusionerer de forskellige stilarter og skaber variationer mellem koreografierne. Dette hold er for dig, som gerne vil prøve en masse forskellige måder at bevæge dig op og få et indblik i hvordan det kan være at danse bag en stor artist.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen